fbpx
Меню
Закрити
вул. Сахарова академіка, буд. 1Б/2, кабінет 6, 7, 9, 10, село Крижанівка, Одеський р-н, Одеська обл., 67564, Україна

Призупинення «зернової угоди»

Росія в односторонньому порядку призупинила дію «зернової угоди». Чим це загрожує аграріям та перевізникам? Що робити в умовах, що склалися? Що буде із вивезенням продукції? Наскільки реальною є повна зупинка дії «зернового коридору»? Запитань безліч, відповідей, на жаль, практично немає. Чим загрожує закриття зернової угоди для перевізників. Спробуємо розібратися.

Напевно, багато хто пам’ятає перші місяці війни, коли після кількох тижнів затишшя у всіх перевезеннях та приголомшеного нерозуміння, а що ж, власне, робити далі, всі кинулися вивозити зерно до Європи. Як результат, практично повний колапс усієї залізничної системи європейських країн та портів. Європа виявилася повністю не готовою до такої кількості вантажів. Наші завантажені кукурудзою, пшеницею та соняшником потяги місяцями стояли на прикордонних переходах. У деяких вантажовласників почалися внаслідок перевищення термінів контрактів проблеми з одержувачами вантажу. На всіх прикордонних переходах зібралися колосальні черги, вагонних візків катастрофічно не вистачало.

Безумовно, «зерновий коридор» дозволив суттєво розвантажити Європу та забезпечив доставку зернових культур до портів. Але тут, на тлі загального тріумфу, виникла наступна проблема – гостра нестача зерновозів, яка, до речі, не вирішена досі. Цей вид рухомого складу став практично недосяжним для перевізників. Але і з цієї ситуації було знайдено вихід – перевезення зернових у напіввагонах, спеціальних вкладишах. Начебто все потроху почало налагоджуватися – частина продукції їде до портів, інші зернові у напіввагонах прямують до Європи.

Сьогодні зупинилося відправлення суден із зерном із портів Одеси. Чого нам чекати – знову черг на прикордонних переходах, що за гострої нестачі зерновозів ставить під загрозу якість продукції, що перевозиться у напіввагонах. Напевно, у виграші виявляться ті, хто зуміє запастися перевіреними вкладишами та накидками, хто вчасно подбає про підписання контрактів і хто встигне виїхати одразу. Інакше через місяць-два ситуація може повторитися, як було наприкінці весни.

Вантажоперевезення зернових у напіввагонах разом із УКРТРЕЙНом – це дійсно хороша можливість швидко та надійно вивезти зернові культури за межі України. Ми завжди на зв’язку і так, для нас неможливого мало!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.