fbpx
Меню
Закрити
вул. Сахарова академіка, буд. 1Б/2, кабінет 6, 7, 9, 10, село Крижанівка, Одеський р-н, Одеська обл., 67564, Україна

Мінімум 10% зернових перевозиться у напіввагонах, мінераловозах та цементовозах

Протягом минулого місяця АТ «Укрзалізниця» перевезла близько 90% зернових культур в зерновозах. Невелику частину було вивезено у мінераловозах, цементовозах та критих вагонах, близько 6% всього обсягу зернових вантажів було вивезено з України у напіввагонах з використанням спеціальних вкладишів та укриттів.

Серед нетипового рухомого складу, який використовується для вивезення зерна, лідирує вантажоперевезення зернових у напіввагонах. На долю цього типу вагонів припало близько 6% від усіх відправлень. Поступово відправники вантажу і працівники елеваторів навчилися правильно використовувати вкладиші і вантажити в напіввагони зернові в хороших обсягах.

Наразі в Україні в експлуатації понад 27 тисяч зерновозів. Але, незважаючи на таку значну кількість спеціального рухомого складу, як і раніше, не вирішена проблема дефіциту ЗРВ під перевезення зерна. Більше того, фінансова складова плати за користування зерновозами б’є всі рекорди, ставки на зерновози значно вищі порівняно з іншими типами рухомого складу. Цілком логічно, що безліч аграріїв віддають перевагу вивезенню зернових у напіввагонах.

Наразі найбільш перевантаженими ділянками спостерігаються на прикордонних переходах із Польщею. Тому АТ «Укрзалізниця» з 03.11.2022 року запровадила конвенцію на перевезення зернових у нетиповому рухомому складі через прикордонний перехід Ізов. Офіційно заявлений термін дії конвенції – до скасування. Наразі на кордоні з Польщі застрягло понад 500 вагонів. Причина – претензії із боку санітарних служб. Сподіватимемося, що найближчим часом ситуація покращиться і вивіз зерна у напіввагонах відновиться.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.