fbpx
Меню
Закрити
вул. Сахарова академіка, буд. 1Б/2, кабінет 6, 7, 9, 10, село Крижанівка, Одеський р-н, Одеська обл., 67564, Україна

Для збільшення експорту зернових Молдова планує розширити залізничну та річкову інфраструктуру

Молдова планує побудувати щонайменше три тимчасові причали на річці Прут з метою збільшення перевезень зернових вантажів водним транспортом, включаючи українське зерно. Про це заявив міністр сільського господарства та харчової промисловості Молдови Володимир Боля.

«Ці тимчасові причали суттєво допоможуть нашим фермерам, бо одна справа, коли ви завантажуєте 1500 т на судно, і зовсім інша, коли ви перевозите таку саму кількість, але по 22 т. Уявляєте, скільки це машин, скільки витрат, скільки черг на митниці буде скорочено тільки завдяки водному транспорту?» — сказав міністр.

Також міністр підкреслив різницю вартості перевезень наземним та водним транспортом, назвавши її «фантастичною».

«Для водного транспорту ми говоримо про 13 євро/т. З небезпеками, викликаними війною, та небезпеками в порту Рені, йдеться про 15–20 євро/т. Водночас для наземного транспорту вартість перевезення становить 45, 50, 60 євро/т», — пояснив Володимир Боля.

Чиновник додав, що окрім будівництва причалів, Молдова шукає фінансування робіт з ремонту залізниці для полегшення транспортування зерна, зокрема українського.

«Молдова хотіла б залучити 3 млн доларів із програми «Шляхи солідарності» на ремонт дільниці залізниці Кагул—Джурджулешти. Рух на цій дільниці було припинено після того, як на відрізку завдовжки майже 300 м відбувся обвал. У результаті сільськогосподарські вантажі мають проходити додаткову дистанцію, що означає вищі витрати», — уточнив пояснив..

Євросоюз передасть Україні та Молдові передбачені для РФ та Білорусі 135 млн. євро.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.