В АТ «Укрзалізниця» продовжуються роботи ІТ-систем після кібератаки. Заступник директора департаменту технологій перевезень та комерційної роботи товариства Валерій Ткачов пояснив, як працювати відправникам вантажу до відновлення роботи онлайн-сервісів, пише Rail.insider.
За словами чиновника, зараз Укрзалізниця перейшла на паперовий документообіг, працівники на місцях отримали відповідні інструкції щодо роботи.
«Оформлення документів станційної, комерційної і вагонної звітності, зокрема, але не виключно, пам’яток ф. ГУ-45, повідомлень про закінчення вантажних операцій з вагонами, відомостей плати ф. ГУ-46 (а, к), перевізних документів, накопичувальних карток ф. ФДУ-92, натурних листів ф. ДУ-1, станційних журналів та книг, обліково-звітних форм вагонного господарства (ВУ-23, ВУ-26, ВУ-36, ВУ-20, ВУ-19, ВУ-35 тощо), попереджень форми ДУ-61 та інших документів, здійснювати у паперовому вигляді. Після відновлення стабільної роботи інформаційних систем, оформлення документів здійснювати в електронному вигляді», — уточнив представник УЗ.
Він додав, що відправникам вантажів необхідно заповнити лише перевізний документ – залізничну накладну.