Великі українські агровиробники пропонують Кабміну поставити в рівні умови порти Одеси та Придунав’я та просять запровадити 30% знижку на залізничні перевезення до станцій Ізмаїл та Рені. До заклику підключилося також ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство». Про це у Facebook написав керівник УДП Дмитро Москаленко, повідомляє Rail.insider.
«Дунайський маршрут це плюс 250 км автошляхів або 200 км залізниці. Ми програємо конкуренцію навіть за умови однакових тарифів на фрахт і перевалку. Прецедент вже створений: нещодавно Кабмін запровадив знижку в розмірі 30% на залізничні перевезення сільськогосподарської продукції з тих територій, де можливі бойові дії», — наголосив Дмитро Москаленко.
В УДП нагадали про те, що по інфраструктурі Одеси здійснюються регулярні удари, тому Україні необхідно зберегти альтернативні експортні маршрути.
«Зберігати — означає хоча б частково завантажувати… Тому частина експорту має рухатись через Дунай. Ми обговорювали це на всіх галузевих заходах, форумах, конференціях. З нами погоджуються. Нас підтримують. Але в умовах критично низьких цін на зерно виробники і трейдери не готові втрачати заробіток (маржу) заради зменшення ризиків», — уточнив керівник підприємства.
Дмитро Москаленко висловив упевненість у тому, що знижка на залізничні перевезення повністю себе виправдає за умови, що для її отримання буде перевалка зерна на державний річковий чи морський флот. . «Недоотриманий залізницею дохід держбюджету компенсує за рахунок доходу від фрахту», — додавши він.