Збільшений попит, обмежені пропозиції та «гарячі» контракти – схоже, саме ячмінь цього липня стане головним героєм продажів зернових. Пише, Latifundist.com.
«Традиційно українські виробники зайняті жатвою та вичікують на максимальні ціни. Власне, цінова підтримка стимульована тим, що експортерами продано на Китай ячмінь саме українського походження. Вихід з контрактних зобов’язань для них коштуватиме десятки доларів на тонну. Тому на сьогодні експортери змушені конкурувати за ячмінь із сертифікацією на Китай, навіть якщо рівень закупівельних цін буде для них збитковим».
Цю інформацію підтверджує один із трейдерів, зазначаючи, що на такий «розігрів» ринку вплинули весняні заморозки та небажання фермерів продавати врожай під збирання.

Меню