Крупные украинские агропроизводители предлагают Кабмину поставить в равные условия порты Одессы и Придунавья и просят ввести 30% скидку на железнодорожные перевозки до станций Измаил и Рени. К призыву подключилось также ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство». Об этом в Facebook написав руководитель УДП Дмитрий Москаленко, сообщает Rail.insider.
«Дунайський маршрут це плюс 250 км автошляхів або 200 км залізниці. Ми програємо конкуренцію навіть за умови однакових тарифів на фрахт і перевалку. Прецедент вже створений: нещодавно Кабмін запровадив знижку в розмірі 30% на залізничні перевезення сільськогосподарської продукції з тих територій, де можливі бойові дії», — наголосив Дмитро Москаленко.
В УДП напомнили о том, что по инфраструктуре Одессы производятся регулярные удары, поэтому Украине необходимо сохранить альтернативные экспортные маршруты.
«Зберігати — означає хоча б частково завантажувати… Тому частина експорту має рухатись через Дунай. Ми обговорювали це на всіх галузевих заходах, форумах, конференціях. З нами погоджуються. Нас підтримують. Але в умовах критично низьких цін на зерно виробники і трейдери не готові втрачати заробіток (маржу) заради зменшення ризиків», — уточнив керівник підприємства.
Дмитрий Москаленко выразил уверенность в том, что скидка на железнодорожные перевозки полностью себя оправдает, при условии, что для ее получения будет перевалка зерна на государственный речной или морской флот. . «Недоотриманий залізницею дохід держбюджет компенсує за рахунок доходу від фрахту», — додав він.